elvatolvtretton

Sitter och googlar varje enskild bokstav i alfabetet endast för att hitta något att göra samtidigt som jag dricker direkt ur en 1,5-liters puckoförpackning. Borde egentligen plugga eftersom jag har prov både torsdag och fredag - måleri och POLITIK. Vem fan bryr sig om politik egentligen? Inte jag iallafall. Det är så jäkla boooooring. Därför jag drar mig för att plugga det. 

Provspelar fortfarande dockan förresten haha! Mamma tycker inte jag borde göra det. Vet inte varför. Har ju sagt åt henne att jag iallafall ska packa ner den och slå in den tills jul! Borde ju inte göra något att ha den uppe tills dess? Kanske bara grannarna som bryr sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0