JULLOOOOOV

Man kan säga att jag tog en powernap inatt. Var för trött för att sitta kvar uppe även om det bara var 2,5 timme innan jag skulle gå upp, men jag napade iallafall mellan halv 3 och 5! Kändes sådär att pallra sig upp då också men när jag väl kom till lägenheten vid 6 typ drog jag täcket över huvudet och slocknade direkt. Var så trött att jag missade alarmet vid 10, vaknade istället tio över 11 och flög upp ur sängen. Hade 30 minuter på mig att välja kläder, fixa iordning mig och packa ner hela jävla garderoben - för kl. 12 skulle jag träffa brudarna vid Saigon för en lunch innan kyrkan! 12:01 var jag där hah, skillat alltså. 

SÅ, efter kaffe hos en vän de andra hjälpte flytta och lite shopping på stan sitter jag här och drygar sönder till lite skön musik. Kanon förstadag på jullovet som kommer bli ännu mer kanon, i hope. Har ni haft en skön dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0