övertrött saknare av 9C

Sitter här och käkar ahlgrens bilar med choklad och vita prickar på och kollar på julkalendern och är allmänt övertrött, tillochmed för trött för att orka gå och lägga mig. Har även suttit och kollat igenom istort sett hela bild och filmarkivet på datorn och hittade allt jag sparat från gamla klassen ♥ Så fint haha, älskar filmerna från absolut sista vårshowen och alla hundratals bilder från alla klassdagar/skolavslutningar osvosv. Saknar er asså! Blir nästan tårögd när ja kollar igenom allt haha. 

Hursomhelst. Det var väl typ det enda jag hade att säga, förutom att jag ska upp om nästan precis 3 timmar och vet inte om jag ska gå och lägga mig eller dygna idag. Det är ju trots allt lov imorgon.

PS. Tryck på GILLA-knappen längt upp i vänstra hörnet så gör ni en glad törnis ännu gladare.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Lägg upp bilder! Så kul att se :-D

2011-12-21 @ 02:32:31
Postat av: Anonym

Och vad händer då ????

2011-12-21 @ 15:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0