tips!

Ifall du, precis som jag, kommer in i en sån här mat-är-motbjudande-period och du inte känner dig hungrig men ändå sugen på någon - testa kvarg! Finns på hemköp på storgatan här i örebro för bara 5kr! kort datuuume.

Såg att kesellan fanns i massor av smaker, men kör på den naturella och blanda istället i 1-2 matskedar oblandad saft. Hallonsaft hade jag i min och det blev kanon! Fast det beror ju på vad man tycker bäst om också. Hursomhelst, try it! Sitter nog fint som ett mellanmål också, bättre än en skål yoghurt med massa socker i.



Kanske inte världens bästa och smartaste käk för en tjej med undervikt, mensom sagt så får jag kväljningar bara jag tänker på mat idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0