todays done

Tjena buddies! Sitter och dricker en alldeles fruktansvärt god energidryck i väntan på att grabbarna kommer och hämtar mig, julbord med merbygg ikväll!! Så otroligt häftigt, 13 dagars praktik+jobb och jag får hänga med på julbord.. då måste man ju vara omtyckt eller vad säger ni?

Annars har jag pallrat mig upp halv sju på morgonen, släpat mig till skolan, gjort samhällsprovet from hell (som iofs gick bra!?) och sedan gått hem igen, dunkat musik, väntat på morfar, letat mig fram till L-huset på USÖ och hälsat på mormor där även morfar va, käkat makaroner och köttbullar, duschat, blåst/plattat håret, sminkat mig.. och nu är vi här med energidrycken. Inte bra egentligen men det är bara smaken jag är ute efter. Förkyld är jag också! Suck, precis lagom nu till jul och allt. Menmen, det glömmer vi för ikväll och bara köör!
Laaaaters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0