mke

Helgen har bestått utav en jäkla massa mys med ett gäng otroligt fina människor, firat låtsasbror och även lärt grabben köra fyrhjuling. 
Igår ritade jag klart en tatuering och drog mig sedan in mot örebro och imorrse tog jag bussen ut till kvinnersta för att lämna tatten till fina marie som skulle ha den. I väntan på bussen satt jag även på min kära gamla klasskompis rum och snackade minnen/crossar/bilar/måleri/skogstraktorer och annat som jag kan prata om med en pojk. Så kul och så otroligt härligt att träffa honom igen ♥

Sedan började en, vad jag hade förväntat mig, låååång mediadesign. Men halvvägs genom alla oförståeliga uppgifter som man absolut inte fattar ett skit om började illustratorn bugga igen och datorn började hänga sig, så läraren bockade av mig på alla uppgifter och lät mig sluta! Hur nice? Ibland tjänar det rätt skapligt att komma i tid och vara trevlig :)

Dock måste jag klaga lite i det här inlägget också. När jag skulle gå till stadsbussen så såg jag att den redan stod där, så jag började springa och kom precis fram då dörrarna stängdes. Så jag knackade på dörren och vet ni vad gubbjäveln gör då eller? Flinar och kör iväg. HAN BA KÖR!? Ååååh ni kan inte ana min ilska som uppstod då..

Fick även reda på att de ha slaktat fina kojäveln Goliat där hemma också. Rip ♥

Hursomhelst. Här är "hemligheten" som jag la ut i början på förra veckan men tog bort. Glömde ta kort i fredags innan jag slog in den men fick som tur var knäppa ett kort igår. Så, det blev en rätt lyckad födelsedagspresent till en 12årig pojk, eller? :)


Mycket information idag! Hoppas ni stod ut.. :)

Kommentarer
Postat av: amanda

säger ju att busschaufförerna är efterblivna mongohuvuden... <3

2011-12-05 @ 20:58:53
URL: http://secretfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0