get your ass up, show me how you burlesque


Hello.
Sitter uppkurad i min sköna datastol med en påse ostbågar och har precis kollat klart på Burlesque. Skulle egentligen vänta med att kolla på den eftersom pappa, ann-marie, syrran och jag ev. skulle dra på den på bio, men jag kunde inte hålla mig ha ha!
Riktigt cool film, hade kanske väntat mig lite mer och den va lite halvtråkig emellanåt, men annars; helt okej!

Ikväll drar jag till Näveråsen för en skön kväll med brudarna + massa skräckfilmer jag håller på att bränna ut. Blir bla Paranomal Activity 2, Paranomal Entity och The Road. Emma ville se Mega Piranha också men den är så dålig att jag nog ska bryta av skivan. Nästan. Nejmen den är sjukt dålig.. mh.
Drar med mig kameran också så bjuder antagligen på lite sköna pics imorrn.



Nu tror jag nog att jag ska ta en tur på löpbandet. Mackan i magen har som sagt fått lite sällskap av både pannacotta, chips och massa godis.
Tandborsten får röja undan godiset i tänderna också sen är jag fit for fight igen. Chao!


Hit it up, get it up
Won't let you rest
Hit it up, get it up
This is not a test

Hit it up, get it up
Gotta give me your
best

So get your ass up
Show me how you burlesque


Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Men.....hur kunde du???? Här hade vi sett fram emot Burlesque och så har du tjuvtiitat på den!!! ;-) Nej, Emma-det gjorde du rätt i! :) Jag har hört att den inte skulle vara sådär jättebra ändå och ska sanningen fram så finns det så mycket annat bra som vi hellre vill se. Vi får ta en biokväll i Örebro snart, med middag efteråt på nåt mysigt ställe. Hoppas du hade kul med tjejerna igår och du.... jenasen är grymt snygga! :) Ha det bra. Kram

2011-02-20 @ 14:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0