it controls me


Sitter i skolans bibliotek och väntar på stadsbussen som ska ta mig upp de 1,2km'rarna upp till stan eftersom jag inte orkar gå, sen drar jag hem. Har egentligen en lektion kvar om en stund men jag har ingen ork i kroppen, ont överallt och så är jag helt borta i huvudet så jag ringde mamma och sen gick jag till min mentor och frågade om jag fick gå hem.

En stark längtan till sängen kommer säkert komma smygande, men jag kommer tvinga mig själv att plugga matte till det nationella provet på måndag. Sen blir det nog en film eller två, men bättre det än att sova bort dagen iallafall.

You controls me.
Your smile.
Your everything
.

Kommentarer
Postat av: amelie

tack emma :) <3

2011-02-03 @ 12:40:19
URL: http://ameliesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0