enjoy the little things


30&60årskalaset för halvt främmande människor idag var ju minst sagt.. tråkigt. Ett 40tal gamla pensionärer som försökte överrösta både sig själva och omgivningen i ett halvstort rum gjorde att mina öron höll på att sprängas. Ni skulle bara ana hur skönt det var att hålla för öronen ett par sekunder lite då och då, även om det såg lite oförskämt ut haha!

Något positivt med kvällen då? Tja, vi fick ju god mat och tårta och det kan man ju då blankt inte tacka nej till!


kvällens outfit;

Nu hade jag dock tänkt mig att ta mitt pennskrin och skissblock, lägga mig i sängen med headsetet i öronen och fortsätta rita på mitt kommande mästerverk.


[Bilder sen igår (farsan körde vasaloppet) kommer imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0