bambi på hal is


en snabb tanke och en väldigt lustig bild slog min hjärna precis; att skridskor skulle ha varit ett väldigt lämpligt färdmedel när jag försökte ta mig genom örebro/hällefors idag.

MEN det hade jag inte. såg istället ut ungefär som på bilden =)



annars? en väldigt soft skoldag med två lektioner. nästan så att tanken på att skolka smög fram.

efter skolan drog jag till JC och köpte ett nytt svart linne eftersom mina 5st gamla av nån förbannat konstig anledning har gått sönder och väl i hällefors gick jag och solade och nu sitter jag hos mormor och morfar, har fikat och lärt mormor hur man raderar sms på mobilen (haha!) och snart ska jag bada. med skum. massor av skum!
ska försöka att inte somna som jag gjorde förra gången, mormor kom tillochmed och knackade på och frågade om jag levde efter en timme, lite kul =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0