dag 03 – mina föräldrar


Min mamma är 39 år och heter Pia. Med henne kan jag prata med allt mellan himmel och jord och vi har alltid kul tillsammans förutom då vi gör matteläxa för då är det ett hårsmån ifrån att ett tredje världskrig bryter ut.

Pappa är 40 år och heter Johan. Vi kommer väldigt ofta överrens och det är honom jag är mest lik. Utseende, humör, stil, sätt. Allt.

Dock är mina föräldrar skilda sen tre år tillbaka typ. Sjukt jobbig period för både mig och syrran men antar att det var minst lika jobbigt för mamma och pappa.
Men just nu är allt tipptopp. Mamma hittade en ny grymt bra kille för nått år sedan som bor mitt ute i ingenstans, i ett ställe som heter öskevik, där vi nu även bor på halvtid. Pappa verkar också ha hittat en ny tjej, "särbo" eller vad det kallas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0