freak out


Jag börjar verkligen bli extremt irriterad på killarna i min klass. Idag ringde en utav dom och hade tydligen högtalarna på, och så frågade han varför jag inte va i skolan, vad jag tittade på på TVn och vad jag hade för kläder på mig. Kanske inte världens största sak att bli förbannad på men jag blev verkligen sjukt stött.
Att höra de andras skratt i bakgrunden gjorde inte saken bättre heller.

Det första jag såg när jag loggade in på facebook va även en bild på en tatuering som någon hade gaddat in. Dock var det min tatuering jag ritat upp till henne, fast denna var omgjord till bara två namn i skrivstil.

La verkligen ner tid och energi på den där jävla skissen, + en jävla massa ångest över att den inte dög, och så har hon ändrat den, tagit bort allt jag ritat och bara gjort namnen. Ni kan verkligen inte fatta hur dålig jag kände mig då..
Men det som gjort min mest förbannad är att hon inte har hört av sig, hon lät bara den där jävla skissen ligga.

Jävla skitdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0