trött


märks verkligen att jag behöver en sovmorgon snart. har haft konstant huvudvärk i fyra dagar nu och antar att det beror på att jag sovit för lite, illa..

igår blev en rätt chill dag med lugna lektioner, och så fick vi prova på att kakla en vägg eftersom jag och nårgra till blev klara med väggen vi murat. gick och la mig halv tio också, lite pensionsvarning men är man trött så är man!

förresten - idag är det bokredovisning som gäller, men vi får kakor och festis så de är värt besväret!

nu glider vi (bokstavligt talat) iväg till skolan, chao!


//är äckligt förbannad på blogg.se för tillfället eftersom det helt plötsligt inte går att ladda upp bilder. yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0