110712


Kände för att vara lite halvcrazy så knåpade ihop denna. Så jäkla snyggt alltså. Ni diggar mina gimpskillz va? Mina händer är dock inte sådär små i verkligenheten och inte mina fötter heller. Är inte riktigt så där kort för den delen heller och har verkligen inga gorillaarmar! Har iallafall inte glömt bort tatueringen, den är viktig!
Har inte gjort nånting idag. Skönt. Suttit vid datorn större delen utav dagen (då jag inte gjorde hallon-blåbärs-paj, vuxenpoäng! eller duschade i kallvatten tack vare syrrans långdusch innan, tack gulliga du).

Jag lyssnar på bieber förresten! Helt sjukt hur en film kan påverka en sådär haha! Dock är det bara två låtar jag klarar av utav honom. Mat nu sen får mamma fan massera mig, varesig hon vill eller inte!

Kommentarer
Postat av: syyyrrrrrrrrr

hermapa 3:<

2011-07-12 @ 22:11:27
URL: http://iidaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0