brutal väckning

Klockan kvart i 11 imorrse blev jag brutalväckt utav min syster som kom in med två kastrullock. Satt käpprätt upp i sängen och gav henne en mördarblick som kunde fått en sumobrottare att bli knäsvag. Jävla skitunge. Lite komiskt var det dock eftersom locken gav ifrån sig ett så gällt ljud att tillochmed hon gick med axlarna över öronen och kisade med ögonen.
<div>Hursomhelst är jag färdigfixad och pigg (nja..) för att bege mig ner till Hällefors och hälsa på gammelmormor. Lagom tid till gamlingarnas fikatime, sweeeeet..
Klockan kvart i 11 imorrse blev jag brutalväckt utav min syster som kom in med två kastrullock. Satt käpprätt upp i sängen och gav henne en mördarblick som kunde fått en sumobrottare att bli knäsvag. Jävla skitunge. Lite komiskt var det dock eftersom locken gav ifrån sig ett så gällt ljud att tillochmed hon gick med axlarna över öronen och kisade med ögonen.

Hursomhelst är jag färdigfixad och pigg (nja..) för att bege mig ner till Hällefors och hälsa på gammelmormor. Lagom tid till gamlingarnas fikatime, sweeeeet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0