ibland blir det så




Förövrigt så har jag (en dag efter alla andra) tittat på The Big 4 idag. Eller, bara Metallica eftersom de är det enda bandet jag gillar utav The Big 4. Tur att det finns SvtPlay när vi inte har några kanaler nere och Peter ligger och sover vid den andra TVn. Honom är det inte kul att väcka, man kan nog se sig själv som död isåfall. 

Nu ska jag kolla klart på de sista minutrarna utav Metallica, här missar man inget serru. 




Förresten! Nu är det spikat att jag hänger med Emma (som förövrigt har skrivit ett jättegulligt inlägg om mig, tack finis ♥) till Power Big Meet på lördag, fett awesome! Har aldrig varit där, ska bli coolt.

 


Kommentarer
Postat av: Emma Berg

Hihi ^^ Det är ju du som är fin inte jag.. ;$ Kommer nog komma fler sånna inlägg skulle jag kunna tro.. <3<3

2011-07-07 @ 14:34:52
URL: http://maaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0