mary kay

Jag som nästan under hela min livstid varit den där lilla "pojkflickan" har varit på sminkparty idag! Det trodde ni inte om mig va? Hade först inte planerat att vara med, utan jag satt vid datorn tills moster tvingade mig. Måste dock medje att jag verkligen inte ångrar det, för fytusan vad kul det var! Har lärt mig en massa också hehe, mycket användbart. Använde först nå rengörinsgrejs, primers, tre olika ögonskuggor (aldrig någonsin använt förut), kajal, mascara och säkert en massa annat också, Det var så himla mycket att det inte går att hålla reda på allt haha. Smink för en redig summa blev det tillslut. Oups. Tur att mamma betalade. 

Övningskörde även både dit och hem! Mamma sträckte sig inte mot ratten eller kramphöll sig inte alls idag så jag antar att det gick väldigt bra hehe. (inte för att hon har gjort det mer än max två ggr, så ni inte tror att jag kör som nån biltjuv alltså)

Förövrigt var jag väldigt duktig med att inte äta upp min pollypåse igår utan jag var lite smart och tänkte att jag kunde sitta och njuta utav det idag! Dock var inte två personer (läs: mamma och syster) lika smarta utan de sista 10 bitarna ligger stadigt i deras magar. Morr.

Nu blir det nog att gå och lägga sig. Upp halv sju för att bege sig till Vingåker imorgon. Time to burn som cash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0