traktorer i överflöd

Kändes underbart att krypa ner i min egen mjuka säng efter två nätter i Säters gamla mentalsjukhus hårda sängar kan jag säga. Jag och alla andra har haft kul iallafall och det var sjukt mycket folk/bilar/traktorer/mopeder + någon enstaka snygg pojk hehe.

Igår kväll spenderade vi flera timmar på en utav Fellingsbro's åkrar genom att titta på Traktor Pulling (HAHA!)
Det gick ut på att gamla traktorer drar en släde på marken + folk som de använder som vikter, så det låter inte så fult som namnet misstolkar, ha ha. Det var det tråkigaste jag varit med om på länge och jag har iallafall fått nog utav både traktorer och sliskiga hamburgare för en lång tid framöver (som missbrukats radikalt under dessa tre dagar, usch!)




På fredagen var vi på ett filmmuseum också. Rätt intressant faktiskt. 


<

Fina bilder va? Gillar inte när det blir för mycket färg men att göra dem svartvita kändes tråkigt, så ni får helt enkelt stå ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0