dancing on my own

Fick en chock nyss då jag kollade statisktiken och såg att den hade ökat rätt mycke sen imorrse utan att jag ens skrivit nånting! Makes emma happi.

Förövrigt är klockan snart fyra och jag har fortfarande inte gjort något vettig förutom att käka en burk pizzasallad. Om nu det ens är vettigt, äter oftast ingenting på dagarna när det är lov om ingen annan är hemma som kan fixa mat åt mig, ha ha. 

Just för tillfället (kommer bittert ångra att jag skrev det här) så hatar jag att ha sommarlov. Vad gör man när vädret suger och man är fast minst 5 mil från (kompis)civilisationen? Kommer få höra att jag får skylla mig själv för att jag inte hänger med till hfs när mamma börjar men när man har sommarlov sover man gärna till tolv-ett och jag vägrar att åka med. Bortsätt från imorrn för då åker jag till värmland och hälsar på emma och då börjar äntligen sommarlovet på riktigt! Jävla värmlännigar som har fått för sig att sluta skolan en vecka senare än allt annat normal folk. Nu ska jag försöka gå och hitta på något som kan förgylla min icke så fantastiska dag. Chao!

Kommentarer
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

jag är en av dem som höjde din statistik ;)

2011-06-14 @ 20:57:52
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0