du var ändå bara en utav stjärnorna på natthimlen

Vet inte riktigt hur jag ska orka med morgondagen (idag) med tanke på mitt tillstånd. Verkar nämligen vara en förkylning på ingång och att stå och se glad ut på utställningen imorrn med dunkande huvudvärk och brännande hals känns inte så lockande!
Forgot to tell you? Ojdå, jag ska vara med på ungdomarnas del utav de årliga Nostalgidagarna här i Hällefors vilket är en utställning med bild lr foto. Har med min karpfisk, dock vet jag inte riktigt vart utställnigen ska hållas. Antingen vid kulturskolan eller i biblioteket, det står olika överallt. Jag hoppas dock att jag inte behöver stå där bredvid min bild hela dagen (13:00 - 18:00), skulle kännas vädigt konstigt att stå och posera upp sitt verk. Nej, sånt gillar vi inte.

Kommentarer
Postat av: Eliin! :]

Sv: Jaha, så man fick ta headern? eller? x]

Asså inte ta den men alltså använda den xd

2011-07-01 @ 12:59:27
URL: http://checkitout.webblogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Åh, vilken fin! :)

2011-07-01 @ 18:38:02
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0