jag lever!

Hej! Saknat mig? Dagarna här uppe har gått så himla fort så jag har ärligt talat glömt bort bloggen. Hade ju lovat att lägga in något inlägget men hela dagarna har gått åt till att riva och måla rum, lägga golv och städa.

Nu (igår) har nästan all folk hunnit komma så ikväll blir det ev. en tripp in till Leksandsgropen för att kolla på majstångsresning och imorrn blir det samma sak fast här i byn. Trevligttrevligt! Gropen är rätt nice faktiskt. Någon som varit i leksand? Gropen? En stooor grop och längst ner står en majstång och oftast en liten scen där de brukar sjunga. Förra året fick två killar igång vågen runt alltihop och det var riktigt mäktigt!

Jaja, innan jag överlämnar datorn tillbaka till lillejonas så ska jag checka fb och bloglovin. Han sitter och hotar mig med att köra upp sina stinkande fötter i ansiktet om jag inte skyndar mig så.. chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0