sommarlov!

Har verkligen svårt att fatta att det verkligen är sommarlov redan, allt har gått så himla fort sedan vi började i höst!
Tvingade pappa att köra in mig imorrse eftersom jag vägrade att åka buss på skolavslutningen. I skolan käkade vi tårta och drack festis, underhölls utav några grabbar från klassen som spelade upp några låtar och sen fick vi betygen. Är verkligen nöjd med mina betyg men tycker själv att det va konstigt att jag bara fick VG i måleriet eftersom jag skrivit MVG på alla prov utom ett och gjort bra ifrån mig i båset, menmen. Antagligen satte han det betyget för att jag inte skulle ta till latsidan, ha ha. 

Träffade även några kompisar på torget i hfs som jag inte sett på länge och snackade med de ett tag, fick finbesök från torsåker och käkade pastasallad och kladdkaka. Hur nice? Väldigt nice. 

Fick även lite nostalgikänsla när det slog mig att årets 9:or har avslutnignsmiddag idag. Saknar verkligen min gamla klass ibland och får lite dippar, skulle faktiskt vara rätt kul att få göra om en sån där middag igen. 

Förresten. Måste bara säga TACK till alla som gillar mina tecknignar/målningar. Det värmer ett litet tonårshjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0