stuff that should be secret

Igår kväll spelade jag och syrran ett maraton-JustDance vilket ledde till rätt trötta armar, drypsvettiga kroppar och en poängställning på 98,810 och 71,771. Det bästa med det jag försöker förmedla er är att jag nog fick lite träning, nackdelen är bara den att det var syster som fick den högsta poängen. Failade alltså rätt skapligt, mot en fyra år yngre sak också. Trevlans. Ikväll kör vi igen!

Annars spelar jag sims just nu, haha! Fick inspiration från en väns blogg så jag installerade spelet runt 2-tiden och har spelat sen dess. Brukar oftast bara spendera timmar till att bygga olika hus men jag måste erkänna att sims 3 har rätt coola gubbar så idag blev det lite mer än bara husbyggen. Ca 6 timmar sims-spelande = fyrkantiga ögon och en kloliknande hand. Sniiiiiiggt.
Nu ska jag fortsätta spela, chao!


Glöm inte att rösta på min bild på HusmanHagbergs tävling genom att klicka HÄR! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0