13:17

TACK till de som röstat hittills, det är ett tag kvar tills tävlingen är över så kom igen nu alla! Vore rätt nice att få vinna nånting iallafall nångång.. :)
Länkningarna lägger jag ut när tävligen är slut!

Förövrigt så är jag rätt pissed-off idag. Internet på de stationära datorerna, där jag har alla bilder, musik osv, fungerar inte så jag måste använda den bärbara med mobilt bredband som är jätteseg. Vädret är skit också vilket gör mig deprimerad och så är jag trött. Pappa skyller på att jag vänder på dygnen, vilket jag iofs gör men på helger och lov är jag liksom trött varje dag men piggnar till liv vid 8-9 på kvällen vilket gör att jag inte kan gå och lägga mig i tid.
Någon som har samma problem? Kvittar om det är på en fredag direkt efter en skolvecka eller mitt i ett lov, alltid samma problem.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0