who do you think you are?

Ååaarhg, lyssnalyssnalyssnalyssnalyssna...

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket förutom att checka det viktigaste på internet (ha ha) men har fortfarande inte gjort de där fem frågorna till engelskan och estetananlysen om min målning som båda ska vara inne imorrn så det är väl bar att säta igång..
Känner även en enorm press för målningen eftersom jag bara har en lektion kvar på mig. Hinner jag inte klart på tisdag så får jag inte ta hem den och jag har verkligen kämpat stenhårt så mitt arbete skulle kännas bortkastat annars. Ni håller tummar och tår vava?

Snart hoppar jag i duschen för att senare dra iväg till grythyttan till mina kära kusiner där det blir kalajs för richard. Tar med kameran också så det kaaaanske kommer litte bilder ikväll. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Mmmm! Solero-shots, den var riktigt god. Faktiskt. :D

2011-06-06 @ 18:41:39
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0