5 sanningar om mig själv


Jag har en hatkärlek till örebros stadsbussar

Okej, de kommer nästan alltid försent, men fan vad bekvämt att slippa gå de där 1,2 km'trarna till skolan på morgonen ♥ 

Jag kan inte vissla
Har aldrig kunnat och kommer antagligen inte lära mig de heller, har liksom inget tålamod till att försöka lära mig

Jag är sjuuuukt lat
Okar inte städa mitt rum, ber min syster att hämta saker till mig, sanning #1 blablabla, just därför kallas jag ofta för "jävla bortskämda unge" utav vissa kompisar, tack för den!

Har en jävla förmåga att tappa bort saker
Dock så pinsamt att jag oftast brukar ha det jag letar efter i handen

Jag har med mig plattång till skolan varje dag
Liksom ifall det skulle bli lockigt (mitt hår blir inte lockigtlockigt, utan när det får för sig att inte vara rakt längre ser det bara slitet och fult ut) så kan jag platta håret i skolan, sjukt smidigt!
Mitt hår älskar mig, verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0