colourless, shapeless winter


Shitohmyfuckinggod vilket väder det har varit idag!
Passade på att dra ut med kameran och så har jag pluggat matte, druckit kaffe och ätit godis och tittat på skidor.
Resten av dagen blir nog likadan, förutom att dra ut med kameran, äta godis för de är slut och titta på skidor för de orkar jag inte, blev alldeles för utmattad utav att vara så exhalterad då de där fyra gubbarna spurtade in i mål. 

När ni ändå är här kan ni ju trycka på "kommentera" nere i hörnet och ge mig lite feedback. Ifall ni vill alltså. Det vore isf snällt och så skulle jag bli väldigt glad. Annars kanske min så fina dag förstörs och det vore inte så roligt. Så, scrolla ner nu. Hupp hupp!
Känns ingen press bara.













Kommentarer
Postat av: amelie

jag först ;)

dina bilder är verkligen coola.

och vet du?

JAG SAKNAR DIG !!!<3

2011-03-06 @ 21:39:21
URL: http://ameliesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0