det här är ju inte sant


Det vanliga helgfenomenet:
Ååååh imorrn ska jag gå upp sådär superdupertidigt och vara jätteeffektiv! Tss, not. gonna. happen.

07: Usch va tidigt.
08: Äsch det är ju helg, sover lite till.
09: Nog allt är det varmt och skönt här under täcket..
10: Vilken huvudvärk jag fick. Har nog sovit för länge. Tar och sover bort huvudvärken.
11: Är klockan redan 11? Nu är ju dagen redan förbi. Lika bra att sova vidare. 

Oavsett om jag förmodligen är pigg vid 08 så totalvägrar kroppen att gå upp vid den tiden. Jag missar ju en sovmorgon liksom!
MEN! Här sitter jag! Klarvaken och kan efter en halvtimmes snurrande i sängen inte somna om. BAH!

Ps. Någon söt liten person (läs: min syster) har spillt cola eller liknande i tangetbordet så nu funkar knappt Tab-knappen. Tack, verkligen!


/nyvaken törnis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0