fråga inte


fråga inte vad faan som har hänt med min jävla blogg, helt plötsligt har hela skiten flyttats åt vänster och om inte nån förbannat snäll jävel kan förklara hur i helvete man flyttar tillbaks rasket så bryter jag bokstavligt talat ihop och lägger ner hela jävla bloggen och anmäler blogg.se för att dom inte kan fixa sina jävla buggar SÅ ATT DET HELA JÄVLA TIDEN SKA KRÅNGLA ÅÅÅÅHHHHH HJÄLP MIG FÖRFAN.

Uppdatering. En vacker dag ska jag räkna alla svärord i det här inlägget. HEJDÅ.
Uppdatering 2. Har kollat lite, och det är bara på internet explorer som bloggen ser konstig ut så förlåt att jag lackade ur litte. ^^ För övrigt så funkar internetexplorer piss så föreslår er att ladda ner firefox eller chrome (chrome är bäst) Så om ni vill slippa bli lika förbannade som jag blev idag - byt. Det är för er egen skull...... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0