mars 12, 2011


Igår tog jag ledigt från skolan, kändes behövligt eftersom jag vandrade runt som en zombie hela dagen, hade ont överallt och var allmänt snurrig.
Idag vaknade jag sjukt tidigt av att jag grät och hade ett svagt minne om en hemsk mardröm, dock hade jag glömt bort den när jag skulle berätta det för pappa. Minns bara att någon dog, äntagligen någon närstående eftersom jag grät.
Fixade iordning mig iallafall och vid tolv drog vi iväg till Grythyttan där det var dop för lilla Alice. Åkte med mormor och morfar hem till mamma på em också där hela bengtsson-släkten gratulerade mig och morfar efter som jag fyller år imorrn, 17 bast vafan! (morfar fyller 64 på tisdag)

Sååå, nu ska jag gå och käka ytterligare en bit utav riscrisptårtan, sen får de bli chill som tusan, kanske ladda ner nån film eller nå.
Aja, poooooooss och jäflar om ni inte grattar mig imorrn! :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0