saved by the roar of a broken sky


O herregud en sån da'. Jag med min långa men ack så tunna kropp har inte kunnat stå stilla en sekund utomhus pga det sjuhukt blåsiga vädret. Hade jag stått på en isfläck (som i måndags) så hade jag glidit iväg! ^^

Fick förresten vg+/mvg- på novellen jag skrev till svenskan. Förstår liksom inte det där. Kan dom bara inte sätta ett direkt betyg istället för att hålla på att krångla med plus och minus hitochdit som ändå inte kommer med på slutbetygen? När det står sådär får man oftast det som är minst, också. Hopplöst..

ph. me by emma
i tried to
walk together
but the night
was growing dark
thought you
were beside me
but i reached
and you were gone

Kommentarer
Postat av: Emma

FT FAN vad snygg redigerat! :'D Men fotografen var ju duktig som tog kortet ;) haha pusspuss <3<3<3

2011-03-25 @ 13:47:03
URL: http://maaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0