due date


Försöker intala mig själv att jag verkligen skulle behöva plugga inför nationella provet i matte B jag har imorrn bitti, men hjärnan lyder liksom inte. Är så himla trött på den där skiten att jag utan tvekan lätt skulle kunna bränna upp boken. Seriously talking. Hade man inte varit tvungen att betala flera hundra för den där äckliga boken ifall den går sönder etc hade den varit aska för länge sen. 

Syrran och jag tittade på Due Date för en liten stund sedan. Samma kille som regisserade Hangover-filmerna har skapat denna, så då förstår ni ju själva hur jävla freaking amazing den var ha ha! 

Förresten, är inte detta en aning sjukt? Liksom, hur fasen kan man göra en halvmeter står påse och sedan bara fylla den till knappt hälften? Har någon numret till OLW?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0