friday 13th


Fan vad ni är jobbiga ibland alltså. Kan ni inte typ.. komma överrens om vilka byxor jag ska köpa? :/

Måste bara berätta en grej som hände idag. Drog till newyorker och skulle kolla byxorna en sista gång. (drar till örebro imorrn och shoppar, bla byxorna - big moment) Lutar åt de mörka faktiskt så när jag skulle prova dom så hade personalen flyttat på byxorna så de hängde långt in i ett hörn! Höll på att få hjärtklappning innan jag hittade dom och när jag väl hittat dom så fanns det bara ett par kvar i exakt den storleken jag behövde, fattar ni vilken tur alltså!? Kunde inte förmå mig att hänga tillbaka dom heller så gick o frågade om jag fick lägga undan dom tills imorrn hehe. Och så var även det uppenbart, fredagen den 13e är verkligen min turdag!

Som sagt blir det örebro med syster imorrn, tar 8-bussen in på morgonen, käkar frukost på donken och sen stan + marieberg. Hade jag inte varit så snål med mina pengar hade jag köpt båda byxorna, fast för tillfället lutar de åt de mörka. Nya shorts måste införskaffas och så ev. en jeansjacka eller liknande. Cookie-glass på Bellini MÅSTE ätas och så funderas det på om det blir lunch på Jensen's Böfhus. Låter de fint eller låter de fint? Fan-fan-fan-fantastiskt fint!

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: halsbandet är från en pyttepytteliten butik i en gränd i Pisa, Italien.



Om du inte känner för att åka dit, har jag hört att det finns liknande på www.stilbruden.se ;)



KRAM JOHANNA

2011-05-13 @ 22:51:31
URL: http://hofh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0