the hangover II


Idag när jag satt och klippte persilja ute i grönsakslandet så nös jag och lyckades knockad mig själv genom att slå munnen över knäet vilket ledde till att jag fick en fläskläpp.
Inte illa va?

Annars har jag jagat kossor som trampat sönder pappas trädgårdsland, rensar bort ett halv träd som pappa fällde över stängslet till kohagen (korna gick i en annan hage då, så dum är han inte) och så har jag jagat en revolterande katt genom huset som väckte mig halv åtta genom att slicka mig på ryggen. 

IGÅR var dock en sån här perfekt dag som inte inträffar speciellt ofta. Beskrev ju i förra inlägget vad dagen innehöll och kan nu i efterhand rekommendera The Hangover II till alla som inte sett den. HAHA! Den var helt sjukt! Har nog aldrig skrattat så mycket till en film, någonsin. För er som sett ettan så är den ingenting jämfört med denna, SE DEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0