tugga gräs och spotta grus


©emmatörnkvist



Efter en soft sov-dag här hemma blev det en sväng till hfs för att gratta mormor. Nu är vi tillbaka och jag har tusen (ok, bara tre) grejer att göra till skolan. 

Fattar inte varför lärarna ska snåla in på massa inlämningsuppgifter under terminen då vi inte alls har speciellt mycket att göra och sen kräva att man ska lämna in alla under de sista veckorna.
Under dessa fyra veckor som är kvar har jag en stor redovisning, bokrecension samt en inlämningsuppgift i svenska, 2 matteprov, måleriprov och nationellt prov i matteB. Antar dock att jag egentligen inte alls har något att klaga över eftersom jag har hört att de i hfs har flera prov i veckan (?). Uek, glad att jag drog ifrån den hålan, ska bli skönt att flytta till lägenhet till hösten!

Nu blir det promenix med mamma osv, skönt, känner mig fet efter allt jag mosade i mig vid mormor idag.

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Fina bilder :)

2011-05-16 @ 14:01:12
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0