ett foto i timmen


07:00. Klockan har precis ringt, jag har hunnit fixat håret och sminkat mig lite snabbt och håller på att fixa gröt och oboy till frukost!


08:00-12:00. Målar för fullt! Har även hunnit med att tvätta ur alla penslar också och fick även färg på civiljackan. 


13.00. Buss påväg hem. Går dock av några hållplatser tidigare för att springa in på HEMMAKVÄLL och köpa lite godis. Hoppar sedan på nästa buss hem.


14:00-17:00. Told ya! Liggläge i sängen framför en rad olika skitprogram. Lyckades slockna någonstans däremellan också.


18:00. Har vaknat och masat mig upp ur sängen och begett mig mot ArtShop för att köpa ett A3-papper. Fick det dock eftersom jag inte hade kontanter på mig och det kostade typ 1 krona.


19:00. Moster, kusin och syster har anlänt till Örebro och vi sitter på Jensens Bøfhus i väntan på käk! För att inte bryta traditionerna har jag beställt en whiskeybiff. Ljuvligt.


20:00. Åh! Precis käkat upp whiskeybiffen + kusinens halva, delat en chokladmousse med syrran och tagit en kaffe. Precis lagom mätt. Skön känsla.


21:00. Bioreklam....... Sämsta skit som någonsin uppfunnits. 


21:00. REAL STEEL! Sjukt grym film, bästa jag sett på länge. Och jävlarinamma om ni inte läser det här inlägget för de va faktiskt rätt pinsamt att sitta och diskret ta kort på filmduken. Jag lovar.

23:00. Fortfarande bio. Fortfarande sjukt grym film. Fortfarande pinsamt att fotografera filmduken.


00:00. Snart sängdags! Ser lite smått full-i-fan ut haha.

Kommentarer
Postat av: M*

Glad första advent ♥

2011-11-27 @ 15:32:59
URL: http://ILROMANISTA.SE
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

många härliga foton!



hoppas du har en mysig adventskväll!



//Anna

Driver webshoppen och klädmärket www.avanna.se

Fram till midnatt 3för2 på alla Today i'm wearing this och kameraprodukter.

Fraktfritt med koden FREE

2011-11-27 @ 21:13:40
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0