grisbergska och mcshit

Återigen en nästintill sömnlös natt inatt.. Fattar inte riktigt, har inte sovit bra på snart två veckor och jag drömmer så konstiga drömmar hela tiden att jag är alldeles förvirrad när jag vaknar. Vet inte vad som är sant eller inte och det ger mig en så konstig känsla. Jag vill bara sova..

Kändes tungt att pallra sig upp 04:50 imorrse också bara för att man är lite väl hemkär och inte tog bussen in igår. Fick skjuts till lägenheten utav bumbi (grannen) och jag var här 20 minuter innan jag egentligen skulle ha gått upp så de kändes rätt ovärt att gå och lägga sig. Skyndade mig dock extra snabbt att fixa iordning mig så att jag iallafall kunde gå och halvsova 45 minuter. Skitnice om man kunde somna bara. Argh..

Iallafall började "praktiken" på risbergska idag då. Två milslånga korridorer ska väggmålas och det är sååå boooooring. Usch. Massa dumt folk som glor och kollar snett på oss också, herregud..

Har förövrigt precis kommit till lägenheten efter en tripp till stadium för att köpa skridskor tills yrran, passade även på att köpa ett par till mig också eftersom jag för en gångs skull hittade ett par!! Så byebye morfars gamla störda skridskor.. Finally.
Tog även käk på McShit och de va göööörgött alltså. Åh. Ger aldrig upp bigmac + cheeseburgare ♥♥♥ 

Hursomhelst ska jag (försöka?) sova nu, är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen men de har jag ju varit i två veckors tid nu så.. Mycket text här va och inte alls intressant. Lite förhoppnignsvis iallafall! Thnxbye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0