new in

Heldag i örebro idag med mamma, syster och peter. Käk på Chili&Wok (äggnudlarna och currykycklingen slår faktisk jensen!) och lite småshopping. Blev en tee från carlings och ny foundation och nu sitter ligger jag i lägenheten och är fullkomligt d ö d. Fattar inte hur jag har blivit så här trött haha. Känns även lite konstigt att va i lägenheten igen eftersom man inte har varit här på rätt länge. Det ska även bli såå kul att laga sin egen mat och diska ihjäl sig. Men jag överlever nog!
Nu blir det dusch och sen ska jag sova. Upp tidigt imorrn för att bege sig till jobb med skolan. Nice? Not. Ge mig lov igen tack..

Lite nytt här i mitt crib! PlattTV och barbord, kanon!


Nya tröjan, från carlings 299:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0