todays

Idag har jag..

*Blivit bästa kompis med en hund som heter Puff och verkligen har en päls likt en puff. Clever name!

*Skrivit upp mig på listan till, något som är helt otroligt, firmafest! 8 dagar på merbygg och jag är redan medbjuden på partey, inte illa!!

*Provat att ge min matglade och feta katt Alfons (gustaf?) en hel skål med mat istället för en halv eftersom han ändå går och skriker efter att han ätit upp maten. Tror ni han åt upp det då? Nej! Kattfan.. :)

*Missat 5 wordfeud-spel eftersom jag inte svarat på 72h hehe... Kanske lite bra dock, jag orkade ändå inte spela och så har det blivit sjukt jobbigt och inte minst tråkigt.

Intressant dag duh..

Alfons som liten kisse! Numera några äpplen högre och några kattmatsburkar fetare. So sweet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0