chillmode

Igår satt jag här hemma hos pappa i min ensamhet och tittade på pirates 4 och så hade jag ingen anledning att blogga eftersom det inte hänt något märkvärdigt och eftersom min syster är sjukt seg och bara blir ännu argare och håller på ännu längre med datorn när jag tjatar på henne så har jag inte kunnat blogga förens nu. hursomhelst sitter en skadeglad chey med ett brännsår på kinden från plattången och kollar på nån cool film som heter benknäckargänget, käkar chips och bara lever livet. kan ni förstå hur mycket jag har saknat den här soffan? att reta gallfeber på syrran? att slippa diska? att få serverad mat? (dock inte idag, har inte ätit något förutom gröt, chips och lite kladdkaka..)

Imorrse sov jag som en gris till strax efter elva och sedan har jag och pappa tagit en promenix i det härliga vädret och varit på födelsedagskalas hos tremänningen. har övningskört lite också! gick super. imorrn blir det soft som tusan, hör av mig då. ha't!


brännsåret är på andra kinden mmmmm'kej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0