fearless?

Efter paranomal actitivy 3, på bio, är jag och emma tillbaks i lägenheten igen och jag kan lätt säga att detta var den värsta filmen jag någonsin sett. n å g o n s i n. Under i stort sett hela filmen satt jag med förhållna öron och ögon men ändå hördes alla tjejers öronskärande skrik rakt genom huvudet på mig och gjorde filmen tusen gånger värre, så de där 100 spännen hade jag nog kunnat spola ner i toaletten istället. Fy. I. Helvete alltså. Blah.
Annars har vi chillat här i lägenheten med något mildare skräckfilmer, barnfilmer (cars 2 hehe) och en jäkla massa chips, godis och dricka.
Idag tog vi frukost på la baguette och lite senare även middag på jensens bøfhus och nu som läst min blogg ett tag vet att jag avgudar jensens. Hursomhelst har jag haft några (svindyra) kanondagar här i örebro och en kanonstart på lovet. Dock är det synd att vi drar hem imorrn igen och på onsdag ska jag jobba. 7 till 4. Tre dagar. Dock kommer det ju rulla in litte pengar så nu drar vi på smilbanden och utbrister: YEEEEES! Tnxbye.





Kommentarer
Postat av: eira :)

hej igen! här är hennes blogg, http://tilledaugaard.blogg.se/ ja, det blir jättebra:) hur lång tid tror du det tar? :) kram

2011-10-31 @ 22:06:41
URL: http://eiravoneuler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0