glider omkring på en räkmacka

Så var även denna helg snart över och jag kan säga att det är det absolut sista jag vill ska hända för tillfället. längtar så oerhört mycket till lov nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. hur kan man vara skoltrött redan efter tre veckor med kärnämnen liksom?? att gå från att ha världens soft och bara stå och måla i fyra veckor till att springa rakt in på massa vanliga lektioner och prov/läxor tar knäcken på mig alltså. har ett digital-mediadesigns-projekt att göra klart imorrn, stort jävla målarprov på torsdag och en mentalt krävande redovisning på fredag! ni människor som har typ sp i hällefors idiotförklarar mig dock nog eftersom de har galet mycket mer saker att göra än vad jag har men ändå haha, man måste tycka lite synd om sig själv ibland.

Nu sitter jag iallafall i soffan som en nedklubbad säl med syrran och glor tv med nacho cheese-kryddade popcorn och coca-cola. imorrn blir det att gå upp rätt tidigt för att göra sig iordning lite. tar 11.35 bussen från hällefors och drar sedan till skolan, skönt med en halvdag extrahelg alltså, måste säga att jag har det rätt bra iallafall (:





Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha ja ibland tutar jag där också men Pärleporten har blivit vårt signum ^^

2011-10-17 @ 13:39:06
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0