monday

Eftersom mina måndagar är så otroligt sköna har jag bara glidit runt på lågvarv hela dagen. Gick upp runt 10, gjorde mig iordning och körde (körde!!!) ner till hällefors och hoppade på bussen mot örebro. Drog till lägenheten och käkade lite och sen iväg till nästa buss mot skolan för att ha nån timmes mediadesign. Dagens projekt var att göra en reklambild och det tog minst en timme innan jag ens kom på vad jag skulle "sälja". Därefter blev det en snabb blick på iphonen och jag visste direkt vad jag skulle sälja. AJFÖN! Världens bästa uppfinning alltså.

Så efter lite chill, lite mer chill och äääännu mer chill sitter jag proppmätt efter blodpudding (hehe, ja. det är gött), bacon och lingonsylt och glor på nå sjukt TVprogram där det är ett sjukt par som har en decimeter damm över allting i hela huset. Jag skämtar inte, det är vidrigt. 

Dagens to do:
Diska
Duscha
Plugga
Skriva svenska
Ta kort på eluttaget och skicka till morfar (note to self)

Dagens slut kanske inte blir så chill som resten utav dagen, eller?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0