satan i gatan

..vad jag höll på att dö lite när jag stod på det där svinhöga hustaket och målade skorstenar i minusgrader och stormvind. Väger så lite att jag höll på att flyga bort flera gånger och har så lite underhudsfett att jag även höll på att frysa ihjäl. Har dock ätit upp mig lite på raggmunk, fläsk och en extrem hög med råkostsallad nu! Fattar ni hur gött de är alltså? Har börjat käka som en riktig arbetare nu haha! Annars har jag slängt (haha, älskar att skriva att det bara är att "slänga" upp/ihop saker) upp några tapeter också och färdigstrykt stommarna till köksluckor. Intressant huh? 

Ska hursomhelst hoppa in i duschen nu för att sen gå och lägga mig. Hur jag än gör lyckas det alltid bli svinsent innan jag kommer i säng och det är joooobbigt. Är så satans trött på mornarna alltså.. Bye!

Det är så tråkigt utan bilder jag veet, men jag har inga bilder serrni. Ska försöka fixa lite, skyller på det hemska vädret..

Kommentarer
Postat av: FANNY (:

Åh vilken fin header du har:D

2011-10-27 @ 21:14:24
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du känner för det :)

2011-10-28 @ 13:44:42
URL: http://modegrabben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0