set fire to everybody

De senaste dagarna har vi bombats med nyheter om att apples grundare steve jobs dött, och ni måste ursäkta mig för att jag må vara känslokall, but i don't give a crap. liksom, jag älskar mig iphone, den är det bästa som hänt mig inom teknikvärlden och jag skulle aldrig tänka mig ha en annan mobil efter denna, men varför ska man sörja en person man aldrig träffat? visst, han var rätt stor och cancer kan go 'n die men är det inte liite överdrivet med miljontals facebookgrupper? räcker det inte med en? jag visste inte ens vem steve jobs var innan alla nyheter, twitter, facebook, bloggar you name it började snacka om honom haha! ville bara säga.

Igår blev det bullfest här i lägenheten med några brudar från klassen! bakade bullar så att hela trappuppgången luktade svingött. dock hade vi glömt köpa pärlsocker så vi sprang runt till lägenheterna i huset och frågade om vi kunde låna lite haha! dock var det ingen som hade något så vi fick gå upp och handla igen. senare kom några fler pers i några timmar och då blev det mer drag. när de gick hem slängde vi ner oss i soffan och glodde på en asbra film, tror den hette radio eller nå liknande. efter den slocknade vi rätt snabbt även om vi halsat flera energidrycket för att hålla oss vakna. jag hade så kul och detta var hursomhelst den bästa fredagen på väldigt länge!
Nu ska jag vara barnvakt så bloggandet kommer nog ligga väldigt lågt tills ikväll. vi hörs!



Två bilder sedan igår, lånade från therese!

Kommentarer
Postat av: a n n a

har inte ens en appleprodukt men det jag tycker är sorgligt var att han gick bort alldeles för tidigt i cancer

2011-10-08 @ 19:16:58
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0