typography

Har fastnat rejält bland massa olika teckensnitt och det är det som är roligast att "rita" just nu. Nästan alla meningar/ord är gjorda utan att jag ens har lyft pennan (förutom vissa bokstäver och extrastreck) och det är just det som är så roligt. Hur pennan bara glider på pappret och man behöver inte ens tänka på hur man ska göra! För det flyter på bara. Härligt. Sånt här gör mig glad :) 

© EMMA TÖRNKVIST



Suddade ut en utav texterna med flit eftersom det är min kommande tatuering. Vad elak jag är, hehe.

Förresten! Ser ni "Amor vincit omnia"-texten? Den är ett motiv till en kompis i Hallsberg som ska gadda in den. Fränt va!? SKITCOOLT! NI GÖR MIG SÅ JÄKLA GLAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0