reeeeekor

Shit, det går verkligen inte att hoppa över vissa dagar när det gäller bloggandet alltså. Jag kommer knappt ihåg vad jag gjort! Inte i detalj iallafall, eller, jag kan fan inte formulera mig så det låter bra haha. But i'll try:

När skrev jag sist förresten? Söndags? Hursomhelst slet vi i flera timmar med att få köket tapetserat och det var inte lätt kan jag säga. Tapeten var färdiglimmad så den skulle bara doppas i vatten, men det blev bubbligt och limklumpar som rann efter kanterna så vi var <-> så nära på att riva ner skiten. Efter ungefär halva köket läste vi dock på lappen där det stod att de endast fick vara i vatten max 15 sekunder, och min lärare sa 5 minuter, så ja.. Vi fick stå med plastskrapor och dra ur all lim. Men det blev fruktansvärt bra tillslut! Visar bild när jag kommer dit igen.

Måndagar är ju som ni vet som en extra helgdag för mig eftersom jag börjar 14.45, så pappa och syrran hängde med mig in till örebro där vi gick på bio, the three musketeers, och sedan blev det chillkväll i lägenheten med kycklingenchiladas, överblivet godis från bion och the day the earth stood still. Både filmerna var riktigt bra och pojken i three musketeers var galet snygg. G.A.L.E.T snygg.

Och så idag rullade skolan på i en jäkla fart och slutade klockan ett med att vi drog ett varv på stadsbiblioteket på nån jävla utställning om räkor haha! Räkor liksom? "Ät inte jätteräkor, scampi, friterade räkor, ät inte reeeeeekor över huvud taget!" Det var booring. 


Söt lapp från papi och syster jag hittade på bordet när jag kom hem efter skolan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0