det är såna här dagar man borde haft en balkong

Åh, jag är lite avis på alla människor som har en balkong just nu. Kolla vädret liksom! Helt underbart.
Mer text under bilden ↓



Slutade förövrigt 11 idag, fett nice. Målade sista metern på väggen för att sedan gå och äta smörgåstårta som vår lärare hade fixat. Ojoj haha, sjukt god. Det var tillochmed krossade ostbågar på kanterna! Tvättade lite verktyg efter det och sen fick vi gå hem så nu sitter jag och chillar lite, lyssnar på musik och läser ur The Dirt med jämna mellanrum. Ska snart fixa till lite nudlar eller nån annan liknande snabbmat och lite senare gå iväg och handla för att sen gå och möta upp syrran som kommer hit ikväll! 

Imorrn blir det shopping på stan och på eftermiddagen kommer mamma och peter, vi ska nämligen gå på bio! Tror vi skulle se Jag saknar dig men den tror ja inte peter vill se så vi får se haha. Låter som en bra start på helgen som förövrigt kommer att vara långhelg eftersom jag är ledig på måndagar omg!!!!!!!!!! Förutom lite redigering utav bilder mellan 14:45-17:30 men det gills inte.

Det här gjorde vi igår förresten! I tisdags började vi måla den rosa färgen som lärarna hade valt. När vi hade målat klart två gången på onsdagen kom en lärare in och fullkomligt dissade den rosa färgen, whinade om att hon inte skulle klara utav att jobba där i 20 år till och bestämde att en ny färg skulle strykas över. Vet ni vilken färg det blev? Vitt med en liiiiten gnutta grönt i. Hur snyggt? Inte snyggt.





Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Man kan inte byta bloggnamn utan att starta en ny blogg, tyvärr. Då måste man skaffa sig ett eget domän, som jag har, som är pekat till adressen det ligger på. :)

2011-09-24 @ 20:01:24
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0