duger som kvällskäk

Hade egentligen tänkt slänga ihop en avancerad (läs: frysdisksköpt) pyttipanna som kvällsmat idag men tur har man som har en så snäll farbror som bjuder ut en på Jensens Bøfhus! Har aldrig käkat där förr och jag kan bara säga OH-MY-GOD! En stor jäkla biff med potatisskivor och whiskeysås, lätt det godaste jag ätit på extremt länge, shit....

Så nu sitter jag i soffan som en nerklubbad säl och glor på Masterchef England eller vad fan det heter, de är i england iallafall för de talar sjukt fult. Ska hoppa in i duschen och skölja av mig lite och sedan får det nog bli TV innan sängen. Har varit en väldigt lugn dag (känns som om vi i stort sett har haft raster hela dagen*) men ändå är jag extremt trött, somnade tillochmed i soffan när jag tittade på TV i väntan på Jögge.

*Efter två veckors praktik ute på firmor väntar nu två veckors "jobb" runt om i Örebro tillsammans med en del av klassen. Idag har vi inte hunnit gjort så mycket förutom att burit upp all jävla material uppför 234359835 trappor (vi är i en skola) och så har jag spacklat i tre små hål. 
Gick även till det nya IV-valet (digital mediadesign) och fick reda på att vi inte har någon lektion på tisdagmornar så imorrn blir det sovmorgon, sjukt nice! Jag älskar det här, mitt liv flyter omkring på en räkmacka.






Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha ibland får man till det ;-) Tack!

2011-09-12 @ 19:29:46
URL: http://gaymasen.se
Postat av: amelia

Fin blogg! Allt bra ? :)

2011-09-12 @ 22:20:38
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0