i'm on the edge of something we call life

Sitter nermyst i piecen lite sådär halvdöd och funderar på vilken film jag ska ladda ned. Är helt slut efter en veckas jobb haha! Måste ärligt talat säga att jag verkligen inte längtar till måndag..
Idag spacklade vi. Igen. Nu på en något större yta än mitt lilla crib jag var i igår - detta var typ det rummet x100! Helt sjukt. Gick dock förvånadsvärt bra och snabbt och jag har knappt ont i handleden. Övning ger fördighet? Score!

Angående headern som för tillfället inte ens finns så kommer den såfort jag fått ordning på skiten. En liten specialheader denna gång SOM INTE VILL FUNKAAA. Bloggen som visade hur man gjorde svarar inte på varför det inte funkar så - ni får stå ut! Tror ni överlever dock :)

Next up: Ladda ner flm och powernapa. Hade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0